O spoločnosti
Spoločnosť FINECON, s.r.o. vznikla v roku 1992 ako obchodná firma v oblasti priemyselných chemikálií. O rok na to svoje podnikanie rozšírila o aktivity chemických špecialít pre úpravu kotlových, chladiacich a technologických vôd. V tejto oblasti si vybudovala významné postavenie vďaka vlastnej výskumno-vývojovej základni, ktorá jej umožňuje ponúknuť svojim zákazníkom riešenie „šité na mieru“ ako aj profesionálnemu servisu, ktorý poskytuje svojim zákazníkom.
Neskôr obchodné aktivity spoločnosť rozšírila o distribučnú a poradenskú činnosť v oblasti surovín pre kozmetický priemysel.
Tretia činnosť spoločnosti, práca v oblasti urýchlenia rozkladu organických nečistôt, má výrazne ekologický charakter.
Dnes pracuje spoločnosť FINECON vo vlastných administratívnych, výrobných a skladových priestoroch. Súčasťou firmy je laboratórium pre vstupnú a výstupnú kontrolu a oddelenie vývoja a aplikačného výskumu.
Spoločnosť pôsobí nielen na domácom trhu, ale aj v zahraničí. Má vybudovanú vlastnú sieť regionálnych manažérov na zabezpečenie spoľahlivého servisu na území Slovenska a krajín stredo-európskeho regiónu.
Spoločnosť kladie dôraz na kvalitu produktov a služieb. Na kompletné riadenie kvality sme vybudovali systém riadenia kvality podľa požiadaviek normy ISO 9001:2015.
Sučasne bol vybudovaný environmentálny systém manažérstva podľa požiadaviek normy ISO 14001:2015.
Tento proces bol zavŕšený úspešným absolvovaním certifikačného auditu spoločnosťou Bureau Veritas Certification.
Prehlásenie o ochrane osobných údajov
Prehlásenie o politike kvality a environmentu
Predmetom činnosti spoločnosti je:
- výroba, distribúciachemických produktov a servis pri ich používaní
- nákup a predaj biologických produktov, poradenstvo a servis
- poradenstvo, nákup, predaj, distribúcia surovín do kozmetického priemyslu
Tieto činnosti sú pre spoločnosť prioritné a sú na ne kladené najvyššie kvalitatívne ciele.
Vedenie sa preto rozhodlo za účinnej podpory a účasti všetkých zamestnancov spoločnosti vybudovať a udržiavať systém environmentálneho manažérstva , ktorý spolu so systémom riadenia kvality bude zárukou, že sa popri snahe o uspokojovanie požiadaviek našich zákazníkov zabezpečí rovnováha medzi prevádzkovými, ekonomickými a environmentálnymi požiadavkami.
Vízia
Plniť a uspokojovať požiadavky zákazníkov a predvídať tieto požiadavky. Poskytovať kvalitné služby v oblasti predmetu podnikania. Kreatívne pristupovať k novým požiadavkám zákazníkov.
Zavádzať nové poznatky tak, aby jednotlivé činnosti spoločnosti boli konkurencieschopné a aby spĺňali požiadavky legislatívne ako i požiadavky zákazníkov.
Politika kvality a environmentu
- Maximálne naplniť požiadavky zákazníka
- Plánovite rozširovať rozsah poskytovaných produktov
- Neustálym zlepšovaním SMK zefektívňovať proces realizácie činností spoločnosti
- Stotožniť záujmy pracovníkov s politikou a cieľmi spoločnosti
- Docieliť väzby „spokojný pracovník = spokojný zákazník“.
- Dodržiavať environmentálne požiadavky na ochranu vody, pôdy a ovzdušia
- Zaviesť triedenie odpadu
- Preventívnymi opatreniami znižovať pravdepodobnosť vzniku mimoriadnych udalostí s negatívnym vplyvom na životné a pracovné prostredie
- Dodržiavať právne predpisy
- Pre zabezpečenie a zvyšovanie kvality celej produkcie sú potrebné permanentné školenia všetkých zamestnancov spoločnosti
- Nevyhnutnou podmienkou dosiahnutia spokojnosti zákazníkov je aj znižovanie rozsahu nezhôd v dodávaní výrobkov a služieb
- Maximálne využívať všetky ekologicky dostupné suroviny ; vyberať len tie, ktoré sú ekologicky odbúrateľné
- Zachovať korektné vzťahy s okolím
Všetci zamestnanci spoločnosti sa riadia uvedenými zásadami v plnom rozsahu pri všetkých činnostiach. Vedenie spoločnosti sa zaväzuje, že bude zabezpečovať potrebné zdroje pre plnenie tohto záväzku.